Więcej chłopców przepada przy rocznych promocjach i pozostaje w tej samej klasie na drugi rok. Stąd nie dziwi sprawozdanie Gordona Fifera, że wśród przerośniętych uczniów tej klasy znamiennie większy procent stanowią chłopcy niż dziewczęta. Ta różnica nie tylko występuje na wszystkich poziomach inteligencji, ale silniej jeszcze występuje w wypadku chłopców powyżej przeciętnej inteligencji. Chociaż dziewczęta mają zazwyczaj lepsze stopnie niż chłopcy, nie znaczy to koniecznie, że uczą się więcej. J. B. Stroud i E. F. Lindquist sprawdzili na podstawie badań testowych wszystkich uczniów w Iowa, że dziewczęta utrzymują ogólną, znamienną wyższość nad chłopcami w klasach III do VII, z wyjątkiem arytmetyki. W szkole średniej jednakże różnice są odwrotne. Chłopcy uzyskują zazwyczaj lepsze wyniki, z wyjątkiem algebry i umiejętności czytania, w których jest niewielka różnica na korzyść dziewcząt. Stąd wniosek, że wyższe stopnie os iągane przez dziewczęta, przynajmniej w szkole średniej, oparte są na czymś innym niż osiągnięciach w nauce. [więcej w: korona cyrkonowa cena, korona cyrkonowa, internista mińsk mazowiecki ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: internista mińsk mazowiecki korona cyrkonowa korona cyrkonowa cena
W owocach kolcowoju też występują konkretne związki
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: stół do masażu[…]
Niestety do dermatologa trzeba miec skierowanie.
[..] Odniesienie w tekscie do oleje[…]
Dreszcze bez gorączki