Dzieci, które stwierdzały, że ich rodzice krytykowali je, zadręczali gderaniem i ściśle je nadzorowali, należały do dzieci określanych przez ich kolegów jako kłótliwe, nieposłuszne i porywcze. Wydaje się rzeczą słuszną, w świetle innych badań nad stosunkami między dziećmi a rodzicami, że zachowanie się dzieci jest związane z tym, jak traktowane są przez rodziców. Trudności wychowawcze, jakie nauczyciele napotykają zajmując się dziećmi ze środowisk klas niższych, są różne zależnie od gminy, wzorów postępowania stawianych przez rodziców i postawy szkoły. Jednakże podstawowymi punktami konfliktu, które są potencjalnymi źródłami trudności wychowawczych u dzieci z domów klas niższych, są różnice pomiędzy rodzajem postępowania, jakiego od dziecka oczekuje dom i szkoła, wrogość i podejrzliwość, jaką rodzice z klas niższych czują wobec szkoły a szkoła wobec rodziców i nieumiejętność wielu szkół zaspokojenia potrzeb dzieci klas niższych za pomocą konwencjonalnego programu i typowej organizacji klasy szkolnej. Rodziny klas średnich także wytwarzają pewne typy zachowania się stwarzającego trudności wychowawcze. Jean A. Thompson badała w New York City tło i wypadki fobii szkolnej, zakłóceń nacechowanych w najwcześniejszym stadium ciągłym spóźnianiem się, później chroniczną absencją lub niezwykłą paniką w szkole, której często towarzyszą mdłości, wymioty, płacz czy zawroty głowy. [więcej w: nacięcie błony bębenkowej, nfz kielce sanatorium, kardiolog dziecięcy radom ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: kardiolog dziecięcy radom nacięcie błony bębenkowej nfz kielce sanatorium
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: psycholog warszawa[…]
Myślałam że to anemia
[..] Cytowany fragment: ginekolog Warszawa Śródmieście[…]
Nie bardzo zrozumialem zasade tego
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: żywienie[…]
Diagnoza w szpitalu to wyciekający tętniak